Os alumnos débense afacer a ler revistas e prensa profesional sobre educación,
problemas do profesorado, ensino e cultura escolar. Especialmente, recoméndase
a lectura habitual de Revista Bordón, Revista de Educación, Cuadernos de
Pedagogía, Revista de Investigación en Educación.... En todas estas
publicacións pódese atopar, ademais, unha rica información sobre a Lexislación
educativa.
CAMPS, V. (1998). Creer en la educación. Barcelona: Península.
CARREÑO, M (edit.)(2000). Teorías e Instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Síntesis Educación
CARRERAS, Llorenç et al.(1997). Cómo educar en valores. Madrid: Narcea, 4º edición actualizada.
COLOM, Antoni J. (coord.) (1998). Teorías e instituciones contemporáneas de la educación. Barcelona: Ariel.
DELORS, J. (1996). La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana / UNESCO
ESTEVE , J.M. (1987): El malestar docente. Laia, Barcelona.
ESTEVE, José M. (2010). Educar, un compromiso con la memoria. Un libro para educar en libertad. Barcelona: Octaedro.
FAURE, E. (1981). Aprender a ser. Madrid, Alianza Universidad
LOE, Boletín Oficial del Estado de 4 de maio de 2008.
MESTRE CHUST, V. (2007). La necesidad de la educación en Derechos Humanos. Barcelona: UOC.
MORIN, E. (1999). Los siete saberes necesarios de la educación del futuro. Francia: Unesco.
NEGRÍN FAJARDO, O (2003). Teorías e instituciones contemporáneas de educación. Madrid, Centro de Estudios Ramón Areces, D.
PENAC, D. (2008). Mal de escuela. Barcelona: Mondadori.
PUIG, J. Mª et al. (2007). Aprendizaje servicio: educar para la ciudadanía. Barcelona: Octaedro.
SARRAMONA, J. (1989). Fundamentos de educación. Barcelona: CEAC.
SARRAMONA, J. (2000). Teoría de la educación. Reflexión y normativa pedagógica: Ariel Educación, Barcelona.
SOLER VILLALOBOS, Mª P. (coord.) (2008). De la educación emocional a la educación en valores. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia.
|