1. Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe para a diversidade.
2. Ser capaz de utilizar os xogos como medio para promover a comprensión da realidade.
3. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades *motrices que atendan á diversidade.
5. Promover o xogo simbólico e de representación de roles como principal medio de coñecemento da realidade social.
7. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades *motrices. |
A1 A2
|
B2 B4
|
C59 C60 C61
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D10 D12 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D21 D22
|
6. Ser capaz de desenvolver os hábitos de autonomía persoal e o respecto ás normas de convivencia nos seus alumnos. |
|
B8 B10
|
C57
|
D2 D7 D8 D9 D12 D14 D15 D16 D17 D18 D19 D21
|