Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
|
|
|
|
(*)3. Saber utilizar o xogo como recurso *didáctico para a exploración e coñecemento da contorna, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios *lúdicos. |
A1 A2 A4
|
B1 B5 B11 B12
|
C57 C58 C60 C61
|
D1 D7 D8 D9 D12 D14 D17 D19 D22
|
(*)5. Deseñar actividades encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades *motrices en contornas diferentes ao habitual. |
A3
|
B1 B2
|
C58 C60 C61
|
D1 D10 D12 D14 D15 D16 D17 D19 D22
|
(*)7. *Potenciar nos nenos e as nenas o coñecemento e control do seu corpo e as súas posibilidades *motrices en diferentes contornas así como os beneficios que teñen sobre a saúde. |
A3 A4
|
B2 B8 B11
|
C58 C59 C60
|
D1 D14 D15
|