Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  A educación física como medio de interdisciplinaridade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer as características psicoevolutivas e formáis da linguaxe plástica dos nenos de primaria así como os aspectos fundamentais da súa sintaxe e semántica. Saber concretar e transmitir todas as caracteristicas da linguaxe plástica e estimular a aprendizaxe mediante métodoloxías didácticas adecuadas.
Saber promover a adquisición de hábitos ao redor da autonomía e relación interdisciplinar dos fenómenos *motrices. A1
A2
A4
B2
B5
B11
B12
C57
C58
C60
C61
D1
D2
D6
D7
D8
D10
D14
D15
D16
D17
D18
D21
Ser capaz de crear, seleccionar e avaliar tarefas físico-motrices e promover a aprendizaxe a través de actividades con sentido e relación interdisciplinar. A1
A2
A3
B1
B2
B4
B10
C58
C59
C60
D1
D2
D7
D8
D12
D14
D15
D16
D18
D19
D21
D22
Deseñar actividades físicas, lúdicas e motrices interdisciplinares encamiñadas ao desenvolvemento das habilidades motrices seguras e saudables. A1
A4
B2
B4
B5
B10
C57
C58
C60
C61
D1
D2
D8
D9
D10
D12
D14
D15
D16
D17
D18
D21
D22
Ser capaz de crear e manter liñas e lazos de comunicación coordinados coas familias para incidir máis eficazmente nos procesos educativos interdisciplinares referidos ao xogo e movemento. A3
A5
B4
B5
B8
B12
C57
C58
D6
D7
D10
D12
D14
D15
D17
D19
D21
D22
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000