2. Coñecer o currículo escolar da educación artística, nos seus aspectos musicais nas súas dimensións práctica e cultural.
|
A1 A3 A4
|
|
|
D1 D6
|
4. Coñecer a variedade de estilos e manifestacións que a música ten no contexto actual, nas diferentes culturas e tradicións do mundo, con especial atención ao noso ámbito cultural máis inmediato.
|
A1 A3 A5
|
|
C54 C55
|
D1 D2 D6 D13 D14 D16
|
7. Adquirir recursos para fomentar o uso de toda a variedade de estilos musicais dentro da acción pedagóxica.
|
A1 A2 A3 A4
|
|
|
D1 D2 D6 D8 D14 D18
|
9. Desenvolver a capacidade para o achegamento e observación crítica de realidades específicas da música en diversos ámbitos culturais. Para a súa valoración e a presentación dos resultados deste achegamento crítico. |
A2 A3 A4 A5
|
|
C56
|
D1 D2 D6 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D18
|