Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Aprendizaxe e desenvolvemento da motricidade na educación primaria
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Adquirir recursos e estratexias para a intervención óptima no proceso de aprendizaxe e desenvolvemento motor A1
A2
A4
B1
B3
B5
B6
B7
B8
B9
C1
C2
C5
C6
C7
C8
C13
C16
C42
C57
C58
C59
C60
C61
C62
C63
C65
D2
D5
D6
D7
D8
D9
D10
D12
D16
Comprender o proceso de aprendizaxe e desenvolvemento motor nos alumnos/as de primaria A2
A4
B2
B8
B11
C1
C2
C6
C7
C8
D1
D3
D5
D6
D14
D15
D16
Adquirir recursos necesarios para o deseño de tarefas para o desenvolvemento da motricidade dos nenos/as de 6 a 12 anos A1
A3
A5
B1
B2
B4
B5
B10
B11
C1
C2
C5
C6
C7
C8
C13
C16
C42
C57
C58
C59
C60
C61
C62
D2
D7
D8
D9
D10
D12
D18
D21
D23
Interpretar e utilizar os diferentes instrumentos de medida e avaliación dos diferentes componentes da motricidade A1
B1
B2
B9
C1
C2
C6
C7
C8
C58
D2
D5
D6
Desenvolver propostas prácticas de ensino-aprendizaxe propias da materia, adaptando o proceso a diferentes colectivos A1
A5
B1
B2
B4
B5
B10
B11
C1
C2
C5
C6
C7
D1
D2
D5
D8
D15
D16
Ser capaz de reflexionar e desenvolver unha actitude crítica e autónoma na aprendizaxe dos contidos da materia. A2
A3
A4
B8
B9
B11
C1
C2
C5
C6
C65
D14
D16
D21
D22
D23
Adquirir destrezas específicas da docencia na etapa educativa de primaria A2
A3
A5
B2
C16
C61
C63
C65
D2
D8
D9
D12
D15
D17
D19
D21
Contribuír ao fomento da educación non sexista e para a paz. A1
A5
B1
B11
C2
C6
C7
D14
D15
Manexar adecuadamente as técnicas de traballo e as fontes documentais propias da materia. A2
A5
B1
B2
B6
C1
C16
C62
C63
C65
D1
D3
D5
D6
D21
Ser capaz de traballar en equipo e desenvolver habilidades de comunicación A2
B3
B9
B11
C13
C65
D9
D10
D15
D19
D21
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000