Traballos tutelados |
Presentación e entrega, na data sinalada dos traballos realizados de xeito individual ou en grupo polo alumnado. Valorarase o marco teórico, a estrutura e articulación do traballo, a reflexión crítica sobre as fontes e a presentación formal do mesmo.
Obxectivos de aprendizaxe.
Profundizar mas destrezas propias da aprendizaxe histórica, entre as que destacan: localización dos acontecimientos no espacio e no tempo, anexo de montes de información, interpretación crítica dos datos, conciencia de que as explicación históricas son producto da interacción de diversos factores, capacidade de analise e sintiese, capacidad de emitir xuizos fundamentados sobre asuntos controvertidos.
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e deetapas, vocabulario específico, etc.
|
30 |
A1 A2 A3 A5
|
B8 B10
|
C31 C32 C33 C34 C35 C37
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Valoraranse os coñecementos teóricos da materia, a estruturación de ideas e a precisión e claridade expositiva.
Resultados da aprendizaxe:
Capacidade para reflexionar criticamente sobre aspectos importantes do Presente e sobre a construción de valores sociais, os cambios nas relacións de xénero e interxeracionais, multiculturalidade e interculturalidade, a discriminación e inclusión social,etc. |
30 |
A1 A2
|
B9
|
|
D1 D2 D6 D7 D8 D14 D20 D23
|
Informes/memorias de prácticas |
Seminarios : Selección, presentación, análise e crítica dos materiais traballados e capacidade para fomentar o debate, a discusión e a participación.
Traballos de aula: Presentación e entrega, nas datas sinaladas e conforme aos parámetros indicados, dos exercicios prácticos indicados.
Resultados da aprendizaxe:
Dentro das técnicas historiográficas: manexo das categorías temporais, representación de ciclos e de etapas, vocabulario específico, etc.
Integración de novas tecnoloxías de información: fontes primarias e como un obxecto de estudo, alcanzando a capacidade de analizar criticamente o impacto das novas tecnoloxías e medios de comunicación. |
40 |
A1 A2 A3 A5
|
B8 B10
|
C31 C32 C33 C34 C35 C37
|
D1 D2 D6 D7 D8 D9 D12 D13 D14 D15 D16 D20 D23
|
Valoraranse a asistencia e participación activa nas sesións teóricas e prácticas, seminarios, titorías e outras actividades.
Aqueles alumnos que non se acollan á modalidade presencial, cousa que deberán comunicar ao profesor responsable dentro do primeiro mes do cuatrimestre, examinaranse de todo o programa da materia, o cal deberán preparar a partir da bilbiografía básica sinalada. Asemade, deberán realizar obrigatoriamente un traballo práctico ou bibliográfico, que será asignado polo profesor responsable con anterioridade ao remate das sesións presenciais e entregado na data do exame. Este último suporá o 70% da nota final e o traballo o 30%. Os alumnos da modalidade presencial que non realicen todas as actividades e traballos prácticos ou non acaden nestes ou no examen a cualificación de aprobado, derán repetir na segunda convocatoria aquelas partes da materia que teñan suspensas ou ben acollerse á modalidade non presencial con idénticos requisitos aos esixidos a este alumnado. |