Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. |
|
|
|
|
Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
A2 A4
|
B1 B2 B8 B9 B11
|
C4 C6 C8 C16 C19 C56
|
D1 D8 D9 D14 D15 D19
|
Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
A2 A3
|
B4 B8 B9
|
C5 C11 C20 C22 C56
|
D14 D15 D17 D18
|
Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional. |
A4
|
B4 B5 B11
|
C9 C11 C13 C20
|
D1 D8 D12 D17 D21
|
Coñecer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula. |
A2 A4 A5
|
B1 B2
|
C9 C14 C17 C19 C22
|
D1 D2 D10 D21 D22
|
Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente |
A4
|
B1 B2
|
C4 C5 C6 C8
|
D1 D2 D8 D15 D17 D18
|
Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións. |
A4 A5
|
B8 B9
|
C8 C14 C16 C17 C19
|
D17 D18 D19 D21 D22
|
Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes. |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B8 B9
|
C6 C14 C16
|
D1 D2 D8 D14 D15
|
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 6-12 anos.
|
A2 A5
|
B1
|
C4 C6 C9 C20 C22
|
D1 D2 D8 D9
|
Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. |
A2 A3 A4
|
B1 B2 B4
|
C5 C6 C8 C9 C56
|
D1 D2 D8 D14 D17 D18
|
Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. |
A2 A3 A4
|
B2 B8 B9
|
C6 C8 C9 C14 C16
|
D1 D8 D10 D12 D14 D15
|
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas. |
A2 A5
|
B1 B2 B4
|
C4 C5 C8 C9 C16
|
D1 D8 D14 D15 D22
|
Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
A2 A5
|
B1 B2 B5
|
C9 C11 C13 C14 C16
|
D1 D8 D9 D18 D22
|
Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
A2 A3
|
B2 B8
|
C16 C17
|
D1 D2 D18 D21 D22
|
Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. |
A2 A5
|
B8 B9
|
C13 C22 C64
|
D15 D16 D17 D21 D22
|