Código |
Descrición |
B11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
C1 |
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no periodo 0-6, no contexto familiar, social e escolar. |
C2 |
Coñecer os desenvolvementos da psicología evolutiva da infancia nos periodos 0-3 e 3-6. |
C5 |
Saber promover a adquisición de hábitos en torno á autonomía, a liberdade, a curiosidade, a observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites, o xogo simbólico e heurístico |
C7 |
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfunciones cognitivas e as relacionadas coa atención. |
C9 |
Adquirir recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades. |
C12 |
Promover e colaborar en accións dentro e fóra da escola, organizadas por familias, concellos e outras institucións con incidencia na formación cidadá. |
C16 |
Identificar trastornos no soño, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. |
C17 |
Colaborar cos profesionais especializados para solucionar devanditos trastornos. |
C18 |
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. |
C19 |
Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio da función docente. |
C21 |
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo no aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do periodo 0-3 e do periodo 3-6. |
D1 |
Capacidade de análise e síntese |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D5 |
Coñecemento de informática |
D7 |
Resolución de problemas |
D8 |
Toma de decisións |
D9 |
Traballo en equipo |
D12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D17 |
Creatividade |
D18 |
Lideranza |
D19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
D21 |
Motivación pola calidade |