Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Fundamentos dos deportes ximnásticos
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Prácticas de laboratorio A avaliación farase de forma continua mediante o control de asistencia do alumnado. Proba práctica consistente no desenvolvemento didáctico dun elemento ximnástico.
Será realizada por aqueles que non asistan ao 80 de ditas prácticas. Imprescindible para poder facer media as demais partes avaliadas. A5
B10
C1
C24
Resolución de problemas e/ou exercicios de forma autónoma Elaboración dunha coreografía final, presentación e exposición das sesións traballadas na práctica. 15 A2
B4
B8
B25
C4
C7
C24
D1
Probas de resposta curta Recompilación dos coñecementos adquiridos relacionados cos contidos teórico-prácticos da materia. 40 A2
A4
B1
B8
B10
B14
C1
C6
C10
C24
D1
Probas de tipo test Recompilación dos coñecementos adquiridos relacionados cos contidos teórico-prácticos da materia. 10 A2
A4
B1
B8
B10
B14
C1
C6
C10
D1
Probas prácticas, de execución de tarefas reais e/ou simuladas. - Realización dunha coreografía de forma grupal.
- Desenvolvemento e posta en práctica dunha progresión metodolóxica dun elemento ximnástico.
- Execución técnica dos elementos ximnásticos traballados nas sesións prácticas.
20 A2
A4
B4
B8
B25
C1
C5
C10
C24
D1
Traballos e proxectos Traballo en grupo sobre un elemento ximnástico asignado. 15 A2
A5
B1
B8
B10
B14
B25
C1
C4
C7
C10
C24
D1
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

A avaliación tentará recoller e valorar todos aqueles aspectos relacionados co alumnado respecto ao campo
conceptual, procedimental, actitudinal e relacional. Está deseñada en función das seguintes características: formativa,
continua, integral e final. Por tanto, afecta a todo o proceso de ensino-aprendizaxe.


No caso de que os alumnos non poidan seguir o proceso evaluativo anteriormente descrito, terán a oportunidade de superar
a materia, mediante a realización dunha proba escrita e unha proba práctica, que se realizará segundo o calendario
de exames establecido polo centro.


A CUALIFICACIÓN FINAL da materia resultará da integración das distintas notas das actividades realizadas tanto
nos contidos de Habilidades Rítmico-Expresivas como nos contidos de Habilidades Ximnástico-Acrobáticas.
Deberán ter superadas todas as partes para obter unha cualificación positiva. Os alumnos/*as que non realicen todas as
actividades de avaliación obterán a cualificación final de suspenso, aínda que algunhas actividades estean aprobadas. Se o
alumno/a realiza só algunhas das actividades do curso terán a cualificación de suspenso, xa que se realiza unha
avaliación continua de todas as actividades propostas.


Cando o alumno necesite de máis dunha convocatoria para superar a materia, gardaranse notas parciais durante a
segunda convocatoria; é dicir, na convocatoria extraordinaria de xullo manteranse aquelas notas parciais que o
alumnado teña superadas, e só se presentarán a aquelas que non superaron.


Para as demais convocatorias, o alumno/a deberá concorrer da mesma maneira a unha proba escrita de pregunta curta, tipo
test ou de desenvolvemento e dunha proba practica de execución dos contidos traballados para superar a materia. Igualmente deberá presentar o traballo co seu soporte audiovisual do elemento ximnástico asignado pola profesora e elaborado segundo o desenvolvemento dos contidos traballados durante o curso.


A revisión de exames será no despacho das profesoras unha vez concluída a corrección.


OBSERVACIÓNS:


A PARTICIPACIÓN ACTIVA DO ALUMNADO NAS SESIÓNS PRESENCIAIS É UN FACTOR QUE DETERMINA O PROCESO DE AVALIACIÓN:.


- A asistencia ás sesións prácticas será OBRIGATORIA (80% das horas totais da materia, non sesións) Aplicarase de forma individualiza a cada un dos 2 Bloques da materia (Bloque Rítmico-Expresiva e Bloque Ximnástico-Acrobática).


- Os alumnos que participen activamente, como mínimo, ao 70% das sesións deben obter o 50% da máxima
puntuación posible na proba teórica e nas probas prácticas para consideralas superadas.


- Os alumnos que NON participen activamente (meros observadores), como mínimo, ao 70% das sesións deben obter o
65% da máxima puntuación posible na proba teórica e nas probas prácticas para consideralas superadas.


Os ALUMNOS DISCAPACITADOS Ou INCAPACITADOS TEMPORALMENTE PARA A PRÁCTICA MOTRIZ, PODERÁN SOLICITAR A
ADAPTACIÓN DAS TAREFAS MOTRICES A REALIZAR NAS SESIÓNS E NAS PROBAS DE AVALIACIÓN, NEL GRADO
QUE As COMPETENCIAS DA MATERIA O PERMITAN.


BLOQUE: HABILIDADES XIMNÁSTICO-ACROBÁTICAS


- A falta de asistencia a máis de dúas prácticas de laboratorio deste bloque (independentemente da súa xustificación), supón ademais a realización dun
exame práctico de ensino metodolóxico dos elementos acrobáticos aos que non se asistiu.


BLOQUE: HABILIDADES RÍTMICO-EXPRESIVAS


-Debido ao carácter de avaliación continua, a NON asistencia ás sesións prácticas non dará dereito a realizar a
coreografía en grupo, só de forma individual. 
















Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000