Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
B1 |
Conceptualización e identificación do obxecto de estudo das Ciencias da Actividade Física e do Deporte. |
B4 |
Coñecemento e comprensión dos factores comportamentales e sociais que condicionan a práctica da actividade física e o deporte. |
B5 |
Coñecemento e comprensión dos efectos da práctica do exercicio físico sobre a estrutura e función do corpo humano. |
B8 |
Coñecemento e comprensión da estrutura, función e desenvolvemento das diferentes manifestacións da motricidade humana. |
B10 |
Coñecemento e comprensión dos fundamentos do deporte. |
B13 |
Hábitos de excelencia e calidade no exercicio profesional. |
B14 |
Manexo da información científica básica aplicada á actividade física e ao deporte nas súas diferentes manifestacións. |
B24 |
Actuación dentro dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional. |
B25 |
Habilidade de liderado, capacidade de relación interpersoal e traballo en equipo. |
C1 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade física e ao deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
C3 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, na proposta de tarefas nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e o deporte |
C4 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde dos escolares debido á práctica de actividades físicas inadecuadas |
C5 |
Capacidade para planificar, desenvolver e avaliar a realización de programas de deporte e actividade física escolar |
C6 |
Capacidade para seleccionar e saber utilizar o material e equipamento deportivo adecuado para cada tipo de actividade nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e do deporte |
C7 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar o proceso de adestramento nos seus distintos niveis |
C10 |
Capacidade para identificar os riscos, que se derivan para a saúde dos deportistas, da práctica de actividades físicas inadecuadas no contexto do adestramento deportivo |
C17 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar a realización de programas de actividades físico-deportivas orientada á saúde |
C24 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade físico-deportiva recreativa, con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
D1 |
|