Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Socioloxía: Socioloxía e historia da actividade física e o deporte
   Avaliación
  Descrición Cualificación Resultados de Formación e Aprendizaxe
Probas de resposta longa, de desenvolvemento Exame en forma de ensaio ou tipo test sobre os contidos da materia.
Resultados do Aprendizaxe:

Identificar, enumerar e describir as principais etapas da evolución histórica da Actividad Física e do Deporte e os principias conceptos, variable e perspectivas sociolóxicas.

Relacionar as sinerxias da Actividad física e o Deporte cos novos campos emerxentes de actividade socio-económica.

Identificar os valores sociais cos novos significados sociais das prácticas físico-deportivas.

Diferenciar as características que presentan a Actividad Física e o Deporte en relación cos distintos contextos históricos e sociais nos que se manifestan.
50 B1
B2
B4
B12
B25
B26
Informes/memorias de prácticas Informes, memorias ou exercicios realizados nas clases prácticas e seminarios.
Diferenciar as características que presentan a Actividad Física e o Deporte en relación cos distintos contextos históricos e sociais nos que se manifestan.
Relacionar as sinerxias da Actividad física e o Deporte cos novos campos emerxentes de actividade socio-económica.
Identificar os valores sociais cos novos significados sociais das prácticas físico-deportivas.
Discutir e implementar os coñecemento sociolóxicos en programas de actividade físico-deportiva.
Aplicar os principios básicos do razonamiento histórico á actividade física e o deporte: explicación causal e contextualizada, tempo histórico e periodización, cambio e continuidade, etc.
25 B4
B6
B11
B12
B13
B25
B26
Traballos e proxectos Realización dun traballo bibliográfico ou de investigación sobre algún tema relacionado coa materia.
Resultados do Aprendizaxe:
Diferenciar as características que presentan a Actividad Física e o Deporte en relación cos distintos contextos históricos e sociais nos que se manifestan.
Relacionar as sinerxias da Actividad física e o Deporte cos novos campos emerxentes de actividade socio-económica.
Identificar os valores sociais cos novos significados sociais das prácticas físico-deportivas.
Aplicar os principios básicos do razonamiento histórico á actividade física e o deporte: explicación causal e contextualizada, tempo histórico e periodización, cambio e continuidade, etc.
25 B1
B2
B4
B6
B12
B13
B25
B26
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

Valorarase a calidade das actividades realizadas e o grao de
participación e implicación. En concreto, a precisión conceptual, o nivel de elaboración de ideas, a crítica fundamentada, a organización
persoal de ideas e contidos, a coherencia no discurso, a
claridade expositiva, o coidado nos aspectos formais académicos e
de presentación, o emprego de recursos metodolóxicos e materiais.


Na segunda convocatoria de exame (xulio) os alumno deberán
presentar ou realizar aquelas probas que non superasen durante o curso académico.

No caso de alumnos non asistentes, deberán xustificar
adecuadamente a causa ao comezo do cuadrimestre. Deberán realizar as mesmas probas, mais de maneira individual e non se terá en conta
para a súa cualificación a presencialidade e participación.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000