Código |
Descrición |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
B2 |
Coñecemento e comprensión da literatura científica do ámbito da actividade física e o deporte. |
B4 |
Coñecemento e comprensión dos factores comportamentales e sociais que condicionan a práctica da actividade física e o deporte. |
B6 |
Coñecemento e compresión dos efectos da práctica do exercicio físico sobre os aspectos psicolóxicos e sociais do ser humano. |
B7 |
Coñecemento e comprensión dos fundamentos, estruturas e funcións das habilidades e patróns da motricidade humana. |
B8 |
Coñecemento e comprensión da estrutura, función e desenvolvemento das diferentes manifestacións da motricidade humana. |
B15 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino- aprendizaxe relativos á actividade física e do deporte, con atención ás características individuais e contextuais das persoas. |
B17 |
Capacidade para planificar, desenvolver e controlar o proceso de adestramento nos seus distintos niveis. |
B18 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentales e sociais, aos diferentes campos da actividade física e o deporte. |
C1 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade física e ao deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
D2 |
|
D3 |
|