Guia docente 2015_16
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Ciencias da Actividade Física e do Deporte
 Materias
  Xogo motor
   Resultados de aprendizaxe
Resultados previstos na materia Resultados de Formación e Aprendizaxe
Saber aplicar os coñecementos teórico-prácticos do xogo a diferentes situacións. B4
B6
C1
C5
C24
C25
Saber identificar e seleccionar xogos en función dos obxectivos didácticos de diferentes tipos de sesións. B7
B8
C5
C6
C25
Desenvolver propostas prácticas de ensinanza-aprendizaxe propias da materia, adaptando o proceso a diferentes colectivos. B6
C1
C5
C6
C25
Ser capaz de reflexionar e desenvolver unha actitude crítica e autónoma na aprendizaxe dos contidos da materia. B7
B8
B10
C6
C24
Adquirir destrezas específicas do docente (animador, adestrador, profesor de E.F, etc.) na presentación de xogos motores e no liderado dun grupo de persoas. B4
C5
C24
C25
Adquirir actitudes de preparación, anticipación, observación, análise e toma de decisións para mellorar o proceso de ensinanza-aprendizaxe en sesións de xogos motores. B6
B10
C5
C6
C25
Contribuír ao fomento da educación non sexista e para a paz. B4
B10
C1
C5
C6
Manexar adecuadamente as técnicas de traballo e as fontes documentais propias da materia. B4
B6
C1
C5
C6
C24
C25
Ser capaz de traballar en equipo e desenvolver habilidades de liderado. B4
B7
B10
C1
C6
C25
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000