Código |
Descrición |
A1 |
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, adoito nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e se enfrontar á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
A5 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun xeito que terá que ser, en grande medida, autodirixido e autónomo. |
B2 |
Capacidade para deseñar e pór en práctica os plans globais da empresa, tanto estratéxicos como operativos |
B9 |
Capacidade de aprendizaxe |
C1 |
Habilidade para o deseño e execución de plans de empresa e a posta en marcha de novas iniciativas empresariais |
C2 |
Capacidade para identificar, valorar e xestionar as capacidades e o coñecemento organizacional |
C9 |
Coñecemento dos instrumentos que permiten vixiar a contorna empresarial e tecnolóxica |
C10 |
Capacidade para avaliar o impacto e oportunidades que poida xerar a contorna das empresas |
D3 |
Capacidade crítica e autocrítica |