Guia docente 2014_15
Facultad de Biología
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Linguas e Literaturas. Linguas e Literaturas Oficiais: Castelán e Galego
 Materias
  Didáctica da Lingua e Literatura Castelá na Educación Secundaria
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Outros Criterios principais de cualificación Tipo de instrumento/proba Ponderación
<br>* Adquisición das competencias básicas Diario de clase 4
<br>* Análise e deseño de unidades didácticas relacionadas coa materia Elaboración dunha Unidade Didáctica* 3
<br>* Dominio dos recursos bibliográficos, audiovisuais e informáticos Entrega de traballos e actividades periódicamente 2
<br>*Participación e actitude do alumnado na aula Seguimento na aula 1
<br>**De non ter cualificación nas probas mencionadas, o alumno poderá ser avaliado de todo o anterior nunha proba final Exame final 100
<br>
100
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<div align=&quot;center&quot;>

<table class=&quot;MsoNormalTable&quot; border=&quot;1&quot; cellspacing=&quot;0&quot; cellpadding=&quot;0&quot; width=&quot;662&quot;>
<tbody><tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;><b>Criterios principais de cualificación</b></p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;><b>Tipo de instrumento/proba</b></p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;><b>Ponderación</b></p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>* Adquisición das competencias básicas</p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>Diario de clase</p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;>4</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>* Análise
e deseño de unidades didácticas relacionadas coa materia</p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>Elaboración
dunha Unidade Didáctica*</p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;>3</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>* Dominio
dos recursos bibliográficos, audiovisuais e informáticos</p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>Entrega
de traballos e actividades periódicamente</p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;>2</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>*Participación
e actitude do alumnado na aula</p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>Seguimento
na aula</p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;>1</p>
</td>
</tr>
<tr>
<td width=&quot;289&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>**De non
ter cualificación nas probas mencionadas, o alumno poderá ser avaliado de
todo o anterior nunha proba final </p>
</td>
<td width=&quot;238&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot;>Exame
final</p>
</td>
<td width=&quot;134&quot;>
<p class=&quot;MsoNormal&quot; align=&quot;center&quot;>100</p>
</td>
</tr>
</tbody></table>

</div><p class=&quot;MsoNormal&quot;>*O deseño da unidade didáctica conterá os apartados que inclúe o esquema
básico da LOE para as programacións didácticas, pero ademais incorporaranse
necesariamente contidos relacionados cos seguintes bloques:</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Literatura</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Gramática </p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Oralidad</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Educación en valores</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;>Entre as actividades deseñadas non poden faltar algunhas ferramentas e
técnicas coas que traballaremos na clase:</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Webquest ou cazatesoros (a escoller)</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Hotpotatoes</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Prensa ou publicidade (a escoller)</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;><!--[if !supportLists]-->•&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
<!--[endif]-->Uso da biblioteca escolar</p><p class=&quot;MsoNormal&quot;>Os recursos deben ser variados e non limitarse ao bolígrafo e o papel.</p>
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000