Coñecer os contidos curriculares |
|
A1 A2 A5 A13 A33 A37
|
|
Buscar e deseñar actividades que fomente a competencia comunicativa traballando as catro destrezas (falar, escoitar, ler, escribir) utilizando diferentes materiais e recursos (oral, impreso, audiovisuais, dixitais, multimedia...). |
|
A1 A2 A3 A5 A6 A8 A9 A10 A16 A18 A19 A21 A22 A33 A35 A38 A39 A40 A41 A42 A48
|
B1 B2 B3
|
Dominar habilidades para que o proceso ensino aprendizaxe se desenvolva sempre no marco da educación en valores, a estimulación e esforzo do alumnado, dotándoo das ferramentas necesaria para aprender a aprender e favorecer a automía persoal. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A6 A7 A8 A19 A22
|
B1 B2 B3
|