Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procesos de ensino e aprendizaxe respectivos. |
|
A2
|
|
Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
A3
|
|
Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa, audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas. |
|
A4
|
|
Deseñar e desenvolver metodoloxías didácticas tanto grupais como personalizadas, adaptadas á diversidade dos estudantes |
|
A6
|
|
Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudante e promover a súa capacidade para aprender por se mesmo e con outros e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais. |
|
A8
|
|
Desenvolver hábitos e actitudes para aprender a aprender ao longo do seu posterior desenvolvemento profesional. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A17
|
|
Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
|
A32
|
|
Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional. |
|
A25
|
|
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
|
A36
|
|
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A39
|
|
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
|
A44
|
|
Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización. |
|
A47
|
|
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |
|
|
B1
|
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
|
|
B2
|
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3
|