Guia docente 2014_15
Facultade de Bioloxía
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Formación Profesional. Servizos
 Materias
  Aprendizaxe e Ensinanza dos Módulos das Familias Profesionais do Sector Servizos
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Actividades introdutorias Presentación da guía didáctica do módulo. 0
Sesión maxistral Explicación dos contidos da materia en base a material dispoñible en FAITIC. 0
Resolución de problemas e/ou exercicios vRealizaranse en pequeno grupo e baixo a supervisión dos profesores. 20
Proxectos Elaboración dunha programación didáctica, desenvolvendo completamente un mínimo de 5 unidades didácticas. 50
Presentacións/exposicións Exposición e defensa da programación didáctica elaborada e dunha das súas unidades didácticas 30
 
Outros comentarios sobre a Avaliación
<p> Para acollerse á avaliación continua anteriormente detallada será
necesario asistir ás clases alomenos un 80% do tempo presencial. Esta
avaliación continua realizarase en base aos seguintes criterios:</p><p></p><p>1.<strong>Participación nas
actividades orais e realización escrita de cuestións e exercicios propostos na aula (2)<br /></strong></p><p>2.<strong>Calidade da programación didáctica
elaborada (3)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a)  Identificación e
contextualización. </p><p> </p><p>b) Adecuación do
currículo ás características do ámbito productivo. </p><p> </p><p>c) Táboa dun mínimo
de 15 UD con indicación dos RA ou CT asociados así como unha breve descrición
e temporalización.</p><p> </p><p>d) Número de UD
desenvoltas a maiores do mínimo establecido de 5 </p><p> </p><p>e) Indicación dos
mínimos e dos criterios de cualificación coherente coas UD </p><p> 
</p><p>f) Definición das
actividades de recuperación do alumnado que non supera as avaliacións paciais
e/ou a avaliación final </p><p> </p><p>g) Definición da
proba do alumnado que perde o dereito á avaliación continua.</p><p> </p><p>h) Seguimento e
avaliación da PD </p><p> </p><p>i) Avaliación
inicial </p><p> </p><p>j) Medidas de
reforzo educativo.</p><p> </p><p>k) Educación en
valores </p><p> </p><p>l) Actividaes
complementarias e extraescolares</p><p>m) Soporte da
programación e corrección do formato </p><p>3.<strong>Calidade das unidades didáctica elaboradas (2)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a) Obxectivos específicos e actividades asociadas </p><p> </p><p>b) Contidos
detallados das UDs </p><p> </p><p>c) Criterios e
instrumentos de avaliación </p><p> </p><p>d) Metodoloxía
explicitada a través da táboa de tarefas asociada a cada actividade </p><p> </p><p>4.<strong>Exposición oral da programación e unidade
didáctica (3)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a)
Concrección e adaptación ao tempo dispoñible </p><p>b)
Exposición de tódolos apartados do traballo exposto </p><p>c)
Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto </p><p>d) Medios
e TICs empregados </p><p>  <i>Será imprescindible acadar un 40% da cualificación máxima
nos apartados 3,4,5 anteriormente expostos para poder optar a unha
avaliación positiva.<br /></i></p><p>Aquel alumnado que non conte coa citada porcentaxe de asistencia p</p><b>erde o dereito á avaliación continua </b><p>e será avaliado en base aos seguintes criterios:</p><p><strong>Criterios principais de cualificación</strong></p><p><strong>Tipo de instrumento/proba e  (Ponderación)</strong></p><p>*<strong>Calidade da programación didáctica
elaborada (3)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a)  Identificación e
contextualización. </p><p> </p><p>b) Adecuación do
currículo ás características do ámbito productivo.</p><p> </p><p>c) Táboa dun mínimo
de 15 UD con indicación dos RA ou CT asociados así como unha breve descrición
e temporalización.</p><p>d) Número de UD
desenvoltas a maiores do mínimo establecido de 5 </p><p> </p><p>e) Indicación dos
mínimos e dos criterios de cualificación coherente coas UD</p><p> </p><p>f) Definición das
actividades de recuperación do alumnado que non supera as avaliacións paciais
e/ou a avaliación final </p><p> </p><p>g) Definición da
proba do alumnado que perde o dereito á avaliación continua.</p><p> </p><p>h) Seguimento e
avaliación da PD </p><p> </p><p>i) Avaliación
inicial </p><p> </p><p>j) Medidas de
reforzo educativo.</p><p> </p><p>k) Educación en
valores </p><p> </p><p>l) Actividaes
complementarias e extraescolares</p><p> </p><p>m) Soporte da
programación e corrección do formato </p><p>*<strong>Calidade das unidades didáctica elaboradas (1)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a) Obxectivos específicos e actividades asociadas </p><p> </p><p>b) Contidos
detallados das UDs </p><p> </p><p>c) Criterios e
instrumentos de avaliación</p><p> </p><p>d) Metodoloxía
explicitada a través da táboa de tarefas asociada a cada actividade </p><p> </p><p>*<strong>Exposición oral da programación e unidade
didáctica (3)<br /></strong></p><p>  Valórase neste apartado:</p><p>a)
Concrección e adaptación ao tempo dispoñible </p><p>b)
Exposición de tódolos apartados do traballo exposto </p><p>c)
Coherencia, fluídez e dominio do traballo exposto </p><p>d) Medios
e TICs empregados </p><p><strong>*Exame tipo test de 30 cuestións relacionadas cos
contidos desenvoltos nas sesións lectivas (3)</strong></p><p> </p><p>Pregunta
correctas....Cualificación </p><p>0.......................................0</p><p>1 a
4..................................1</p><p>5 a
8..................................2</p><p>9 a 12
...............................3</p><p>13 a
17...............................4</p><p>18 a 20...............................5</p><p>21 a 22...............................6</p><p>23 a 24...............................7</p><p>25 a
26...............................8</p><p>27 a
29...............................9</p><p> 30....................................10</p><p> <i> Será imprescindible acadar un 40% da cualificación máxima
en cada un dos apartados anteriormente expostos para poder optar a unha
avaliación positiva.<br /></i></p><p>  O alumnado que se puido acoller ao sistema
de avaliación continua na primeira convocatoria e deba acudir á segunda
convocatoria, deberá realizar as actividades pendentes de superación.<br /> 
No caso de alumnado que perdeu o dereito á avaliación continua e deba
acudir á segunda convocatoria, esta terá a mesma estructra que no caso
de perda do dereito á avaliación continua e deberán realizarse as partes
pendentes de superación.</p><p>  Gardaranse as cualificacións positiva
acadadas na primeira convocatoria que se promediarán coas obtidas nesta
segunda, de acordo coas porcentaxes descritas anteriormente. </p>
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000