Guia docente 2014_15
Facultad de Biología
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Bioloxía-Xeoloxía; Física e Química
 Subjects
  The Preparation of Didactic Units
   Competencies
Code Description
A21 Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais.
A22 Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes.
A23 Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas.
A25 Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información, titoría e orientación académica e profesional.
A26 Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá.
A27 Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia.
A33 Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos.
A37 Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo.
A38 Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos.
A40 Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe.
A41 Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo.
A42 Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada.
A44 Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións.
A46 Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización.
A47 Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente.
A48 Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia.
A49 Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica.
B1 Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet.
B2 Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
B3 Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000