Actividades introdutorias |
Atención presencial: durante o descanso de 15 minutos entre os bloques das sesións lectivas 1-2 e das sesións 3-4.
Atención telefónica: no Departamento 226 da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte no Campus de Pontevedra (Tlf.: 986-801-726).
Atención telemática asicrónica: mediante a mensaxería interna da plataforma de teleformación da aula virtual en FITIC.
Atención telemática sincrónica: mediante o chat da aula virtual do master en FAITIC e mediante video-conferencia en rede segundo ferramentas que manexe a persoa alumna (Skype)
A partir das actividades introdutorias, como avaliación inicial e autorecoñecemento das carencias individuais, cada persoa alumna individualmente formulará un plan de cualificación que consensuará co profesor, cara a propiciar a autoresponsabilidade na súa formación.
O informe - memoria de prácticas, na súa redacción gradual como avaliación sumativa, incluirá unha rúbrica, contra a que cada alumna e cada alumno fará a súa avaliación e proposta de cualificación.
Como avaliación final cada persoa alumna realizara unha proba de resposta longa e desenvolvemento, da que fará unha proposta de cualificación. |
|
Probas de resposta longa, de desenvolvemento |
Atención presencial: durante o descanso de 15 minutos entre os bloques das sesións lectivas 1-2 e das sesións 3-4.
Atención telefónica: no Departamento 226 da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte no Campus de Pontevedra (Tlf.: 986-801-726).
Atención telemática asicrónica: mediante a mensaxería interna da plataforma de teleformación da aula virtual en FITIC.
Atención telemática sincrónica: mediante o chat da aula virtual do master en FAITIC e mediante video-conferencia en rede segundo ferramentas que manexe a persoa alumna (Skype)
A partir das actividades introdutorias, como avaliación inicial e autorecoñecemento das carencias individuais, cada persoa alumna individualmente formulará un plan de cualificación que consensuará co profesor, cara a propiciar a autoresponsabilidade na súa formación.
O informe - memoria de prácticas, na súa redacción gradual como avaliación sumativa, incluirá unha rúbrica, contra a que cada alumna e cada alumno fará a súa avaliación e proposta de cualificación.
Como avaliación final cada persoa alumna realizara unha proba de resposta longa e desenvolvemento, da que fará unha proposta de cualificación. |
Informes/memorias de prácticas |
Atención presencial: durante o descanso de 15 minutos entre os bloques das sesións lectivas 1-2 e das sesións 3-4.
Atención telefónica: no Departamento 226 da Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte no Campus de Pontevedra (Tlf.: 986-801-726).
Atención telemática asicrónica: mediante a mensaxería interna da plataforma de teleformación da aula virtual en FITIC.
Atención telemática sincrónica: mediante o chat da aula virtual do master en FAITIC e mediante video-conferencia en rede segundo ferramentas que manexe a persoa alumna (Skype)
A partir das actividades introdutorias, como avaliación inicial e autorecoñecemento das carencias individuais, cada persoa alumna individualmente formulará un plan de cualificación que consensuará co profesor, cara a propiciar a autoresponsabilidade na súa formación.
O informe - memoria de prácticas, na súa redacción gradual como avaliación sumativa, incluirá unha rúbrica, contra a que cada alumna e cada alumno fará a súa avaliación e proposta de cualificación.
Como avaliación final cada persoa alumna realizara unha proba de resposta longa e desenvolvemento, da que fará unha proposta de cualificación. |