Guia docente 2014_15
Facultad de Biología
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Ciencias Experimentais. Bioloxía-Xeoloxía; Física e Química
 Materias
  Didáctica das Ciencias Experimentais na Educación Secundaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender e aplicar as finalidades da educación científica na educación secundaria, distinguindo entre a ciencia das comunidades científicas e a ciencias escolar.
saber
A1
A2
A5
A13
A14
A17
A19
A23
A24
B1
Manexar recursos didácticos para a elaboración de programacións e proxectos.
saber
saber facer
A3
A4
A7
A21
A22
A27
A37
A38
A44
B1
B3
Interpretar, formular e representar fenómenos do medio, segundo a metodoloxía científica axeitada.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A8
A9
A10
A18
A28
A32
A34
B2
B3
Adquirir unha formación docente en técnicas de traballo intelectual no manexo das fontes básicas da materia, familiarizarse cos sistemas de organización bibliográfica e informativa e potenciar o desenvolvemento das capacidades de expresión oral e escrita para o ensino.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
A12
A31
A35
A39
A40
A47
B1
B2
Deseñar e avaliar actividades experimentais, coa utilización de equipamento didáctico das aulas - laboratorio nos institutos de educación secundaria e nas saídas ao contorno.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A19
A20
A33
A41
A42
A43
A45
A46
A49
B2
B3
Integrar as tecnoloxías da información e da comunicación na ensinanza das ciencias.
saber
saber facer
A3
A4
A7
A21
A31
A34
A35
A38
A40
B1
B2
B3
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000