Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Obter, manexar, conservar, describir e identificar mediante claves dicotómicas cada un dos grupos máis importantes de algas e fungos |
|
A1
|
B1 B6 B7 B8
|
Recoñecer distintos niveis de organización das algas e dos fungos. Realizar análises filoxenéticos e identificar as evidencias da evolución |
|
A2
|
B1 B6 B8 B10
|
Analizar e interpretar o comportamento das algas e dos fungos |
|
A9
|
B1 B6 B8 B13
|
Analizar e interpretar as adaptacións das algas e dos fungos ao medio |
|
A10
|
B1 B3 B6 B9 B13 B14
|
Mostrear, caracterizar, xerir, conservar e restaurar poboacións, comunidades de algas é fungos e seus ecosistemas |
|
A11
|
B1 B3 B6 B9 B11 B13
|
Catalogar, cartografiar, avaliar, conservar, restaurar e xerir recursos naturais e biolóxicos |
|
A12
|
B1 B3 B7 B8 B9 B10
|
Avaliar os impactos ambientais. Diagnosticar e solucionar problemas medioambientais |
|
A13
|
B1 B3 B6 B9 B10 B13 B14
|
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. Interpretar a paisaxe |
|
A15
|
B1
|
Identificar, xerir e comunicar risgos mediambientais |
|
A19
|
B1 B6 B7 B9 B14
|
Identificar, caracterizar e utilizar algas e fungos como bioindicadores |
|
A22
|
B3 B6 B8 B9 B13 B14
|
Deseñar modelos de procesos biolóxicos relativos a algas e fungos |
|
A24
|
B1 B7
|
Obter información, desenvolver experimentos e interpretar os resultados |
|
A25
|
B1 B5 B6 B7
|
Impartir docencia e divulgar coñecementos relacionados coa bioloxía |
|
A28
|
B1 B3 B14
|
Manexar a metodoloxía, a instrumentación e as técnicas propias da botánica |
|
A31
|
|
Manexar a terminoloxía e conceptos inherentes á botánica |
|
A32
|
B1
|
Comprender a proxección social das algas e dos fungos e a súa utilidade no ámbito profesional do biólogo |
|
A33
|
|