Código |
Descrición |
A1 |
Obter, manexar, conservar, describir e identificar espécimes biolóxicos actuais e fósiles |
A2 |
Recoñecer distintos niveis de organización nos sistemas vivos. Realizar análises filoxenéticas e identificar as probas da evolución |
A9 |
Analizar e interpretar o comportamento dos seres vivos |
A10 |
Analizar e interpretar as adaptacións dos seres vivos ao medio |
A11 |
Tomar mostras, caracterizar, xerir, conservar e restaurar poboacións, comunidades e ecosistemas |
A12 |
Catalogar, cartografar, avaliar, conservar, restaurar e xerir recursos naturais e biolóxicos |
A13 |
Avaliar os impactos ambientais. Diagnosticar e solucionar problemas medioambientais |
A15 |
Describir, analizar, avaliar e planificar o medio físico. Interpretar a paisaxe |
A19 |
Identificar, xerir e comunicar riscos agroalimentarios e ambientais |
A22 |
Identificar, caracterizar e utilizar bioindicadores |
A24 |
Deseñar modelos de procesos biolóxicos |
A25 |
Obter información, desenvolver experimentos e interpretar os resultados |
A28 |
Impartir docencia e divulgar coñecementos relacionados coa bioloxía |
A31 |
Coñecer e manexar instrumentación científico-técnica |
A32 |
Capacidade para coñecer e manexar os conceptos e a terminoloxía propios ou específicos |
A33 |
Capacidade para comprender a proxección social da bioloxía |
B1 |
Desenvolver a capacidade de análise e síntese |
B3 |
Desenvolver habilidades de comunicación oral e escrita |
B5 |
Empregar recursos informáticos relativos ao ámbito de estudo |
B6 |
Saber buscar e interpretar información procedente de fontes diversas |
B7 |
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva |
B8 |
Desenvolver a capacidade de aprendizaxe autónoma |
B9 |
Traballar en colaboración ou formando equipos de carácter interdisciplinar |
B10 |
Desenvolver o razoamento crítico |
B11 |
Adquirir un compromiso ético coa sociedade e a profesión |
B13 |
Sensibilización polos temas medioambientais |
B14 |
Adquirir habilidades nas relacións interpersoais |