2. Teatro posterior a 1940. |
-Neorrealismo.
-Vangarda e compromiso.
-O teatro de creación colectiva.
-O teatro experimental.
-Formulacións e novas fórmulas dramáticas.
|
4. Definición de teatro latinoamericano e Novo teatro latinoamericano.
|
-Latinoamérica como concepto ideolóxico.
-Novo teatro e contemporaneidade.
-Relecturas da historia a través do teatro. |
6. A Murga-Teatro como ferramenta educativa. |
-As disciplinas que compoñen a murga e as súas potencialidades educativas.
-Elementos da grupalidade.
-A educación a través da arte.
-A educación popular.
-Os antecedentes, historia e presente da charanga-teatro.
-Acontecementos e referentes importantes da murga uruguaia, porteña e cordobesa.
-Experiencias de traballos educativos a través da murga-teatro.
-A tarefa nos Talleres de murgas.
-A murga como ferramenta educativa.
-Esbozos para proxectos de murga na escola, de alumnos/as, de pais/nais e de docentes/non docentes.
|