Seminarios |
A atención personalizada concíbese como unha actividade complementaria da docencia presencial e da titoría en grupo que permite orientar ou aclarar dúbidas do alumnado en relación coa materia.
Inclúe, así mesmo, a revisión por parte da profesora dos materiais e traballos xerados en seminarios e clases presenciais (traballos de aula, traballos en grupo etc.), a revisión das probas de avaliación e o seguimento personalizado do estudantado.
|
|
Traballos tutelados |
A atención personalizada concíbese como unha actividade complementaria da docencia presencial e da titoría en grupo que permite orientar ou aclarar dúbidas do alumnado en relación coa materia.
Inclúe, así mesmo, a revisión por parte da profesora dos materiais e traballos xerados en seminarios e clases presenciais (traballos de aula, traballos en grupo etc.), a revisión das probas de avaliación e o seguimento personalizado do estudantado.
|
|
Resolución de problemas e/ou exercicios |
A atención personalizada concíbese como unha actividade complementaria da docencia presencial e da titoría en grupo que permite orientar ou aclarar dúbidas do alumnado en relación coa materia.
Inclúe, así mesmo, a revisión por parte da profesora dos materiais e traballos xerados en seminarios e clases presenciais (traballos de aula, traballos en grupo etc.), a revisión das probas de avaliación e o seguimento personalizado do estudantado.
|
Traballos e proxectos |
A atención personalizada concíbese como unha actividade complementaria da docencia presencial e da titoría en grupo que permite orientar ou aclarar dúbidas do alumnado en relación coa materia.
Inclúe, así mesmo, a revisión por parte da profesora dos materiais e traballos xerados en seminarios e clases presenciais (traballos de aula, traballos en grupo etc.), a revisión das probas de avaliación e o seguimento personalizado do estudantado.
|