Coñecemento teórico-práctico das estructuras organizativas no campo da comunicación visual sonora, así como da súa evolución e xestión o longo do tempo e, especialmente, o coñecemento e a investigación da natureza e interrelacións entre os suxetos da comunicación audiovisual: autores, institucións, empresas, medios, soportes e receptores |
|
A3
|
|
Coñecemento teórico-práctico dos mecanismos lexislativos de incidencia no audiovisual o na comunicación, así como do réximen xurídico e da súa aplicación nas produccións audiovisuais. Incluindo tamén o coñecemento dos principios éticos e das normas deontolóxicas da comunicación audiovisual |
|
A12
|
|
Capacidade para aplicar técnicas e procesos de producción na organización de eventos culturales, mediante a planificación dos recursos humanos e técnicos implicados, axustándose a un presupuesto previo |
|
A32
|
|
Capacidade de adaptación os cambios tecnolóxicos, empresariales e organigramas laborales |
|
|
B1
|