Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Necesidades Específicas de Apoio Educativo
 Materias
  Metodoloxías para a Inclusión Escolar
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Comprender a ASC e Atención educativa hospitalaria (AEH) como unha estratexia educativa que contribúe a fomentar a participación e a mellora dá calidade de vida desde a intervención para a atención á diversidade; como unha metodoloxía de intervención con capacidade para integrar a diferentes colectivos, estimulando a participación e ou desenvolvemento persoal e grupal e
saber
A3
A5
B2
Ser capaz de elaborar e deseñar programas de ASC, ATH e aplicalos conforme ás ás necesidades de apoio específico dous persoas con necesidades específicas de apoio educativo.
saber facer
A1
B2
Sintetizar vos principais resultados obtidos na aplicación, conforme ás condicións do deseño, valorando a súa achega ao coñecemento actual.
saber
saber facer
A6
B4
Avaliar vos resultados dous programas de intervención aplicados en termos do coñecemento actual do curso.
saber facer
Saber estar / ser
A6
B2
Coñecer as distintas condicións experimentais dá intervención sobre animación sociocultural e atención hospitalaria.
saber
A3
B1
Ser capaz de comunicar e aplicar os seus resultados en situacións de apoio educativo
saber facer
Saber estar / ser
A1
B3
B4
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000