Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer distintos exemplos de posta en práctica dos currículos de Educación Plástica, Debuxo Técnico e Ciclos de Arte. |
|
A33 A35 A36 A37 A38 A41 A42 A44
|
|
Relacionar os contidos dos DCB con propostas concretas de traballo. |
|
A33 A35 A36 A37 A38 A41 A42 A44
|
|
Relacionar as etapas de desenvolvemento dos adolescentes coas actividades a desenvolver na aula. |
|
A35 A37 A38 A39 A44
|
|
Coñecer as dinámicas de traballo na ESO, no Bacharelato e nos Ciclos de Formación Profesional. |
|
A33 A35 A36 A37 A38 A41 A42 A44
|
|
Coñecer de primeira man exemplos reais de como desenvolver unha materia e xestionar a aula. |
|
A33 A35 A36 A37 A38 A41 A42 A44
|
|
Coñecer o traballo dos distintos profesionais da ensinanza no eido da Plástica, as Artes e o Debuxo dende a súa experiencia. |
|
A33 A35 A36 A37 A38 A41 A42 A44
|
|
Desenvolver programacións didácticas a través do traballo por proxectos. |
|
A35 A36 A37 A38 A41 A44
|
|
Manexar diferentes ferramentas para a creación de presentacións e recursos educativos propios. |
|
A38 A40 A42
|
B1 B2 B3
|
Desenvolver habilidades para falar en público. |
|
A47 A48
|
|
Analizar e experimentar formas de ensino-aprendizaxe nos novos escenarios culturais. |
|
A40 A42
|
B1 B2 B3
|
Utilizar as plataformas web apropiadas para compartir, intercambiar e almacenar os distintos tipos de arquivos. |
|
A40
|
B1 B2 B3
|
Utilizar ferramentas 2.0 como soporte para a educación e o aprendizaxe a distancia. |
|
A35 A38 A39 A40 A42
|
B1 B2 B3
|
Traballar en equipa. |
|
|
B2 B3
|
Crear redes de aprendizaxe informal que sirvan de complemento e soporte ao aprendizaxe formal. |
|
A40 A42
|
B1 B2 B3
|
Manexar a Xeometría Dinámica como recurso didáctico. |
|
A36 A38 A40 A42 A44
|
|
Adquirir a capacidade de interpretar, comprender e demostrar construcións xeométricas sen necesidade de memorizalas. |
|
A36 A38
|
|
Combinar os Sistemas de Representación e a Xeometría Dinámica para a elaboración de animacións. |
|
A36 A38 A40 A42
|
|
Coñecer as distintas aproximacións á perspectiva ao longo da historia da arte e reflexionar sobre as súas implicacións. |
|
A32 A34
|
|
Dominar os mecanismos de proxección como clave para a conversión do mundo tridimensional en representación bidimensional. |
|
A34 A36
|
|