Guia docente 2014_15
Facultad de Ciencias de la Educación y del Deporte
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade: Arte. Debuxo
 Materias
  Complementos para a Ensinanza do Debuxo
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer distintos exemplos de posta en práctica dos currículos de Educación Plástica, Debuxo Técnico e Ciclos de Arte.
saber
A33
A35
A36
A37
A38
A41
A42
A44
Relacionar os contidos dos DCB con propostas concretas de traballo.
saber
A33
A35
A36
A37
A38
A41
A42
A44
Relacionar as etapas de desenvolvemento dos adolescentes coas actividades a desenvolver na aula.
saber
A35
A37
A38
A39
A44
Coñecer as dinámicas de traballo na ESO, no Bacharelato e nos Ciclos de Formación Profesional.
saber
A33
A35
A36
A37
A38
A41
A42
A44
Coñecer de primeira man exemplos reais de como desenvolver unha materia e xestionar a aula.
saber
A33
A35
A36
A37
A38
A41
A42
A44
Coñecer o traballo dos distintos profesionais da ensinanza no eido da Plástica, as Artes e o Debuxo dende a súa experiencia.
saber
A33
A35
A36
A37
A38
A41
A42
A44
Desenvolver programacións didácticas a través do traballo por proxectos.
saber facer
A35
A36
A37
A38
A41
A44
Manexar diferentes ferramentas para a creación de presentacións e recursos educativos propios.
saber facer
A38
A40
A42
B1
B2
B3
Desenvolver habilidades para falar en público.
saber facer
A47
A48
Analizar e experimentar formas de ensino-aprendizaxe nos novos escenarios culturais.
saber facer
A40
A42
B1
B2
B3
Utilizar as plataformas web apropiadas para compartir, intercambiar e almacenar os distintos tipos de arquivos.
saber facer
A40
B1
B2
B3
Utilizar ferramentas 2.0 como soporte para a educación e o aprendizaxe a distancia.
saber facer
A35
A38
A39
A40
A42
B1
B2
B3
Traballar en equipa.
saber facer
B2
B3
Crear redes de aprendizaxe informal que sirvan de complemento e soporte ao aprendizaxe formal.
saber facer
A40
A42
B1
B2
B3
Manexar a Xeometría Dinámica como recurso didáctico.
saber facer
A36
A38
A40
A42
A44
Adquirir a capacidade de interpretar, comprender e demostrar construcións xeométricas sen necesidade de memorizalas.
saber facer
A36
A38
Combinar os Sistemas de Representación e a Xeometría Dinámica para a elaboración de animacións.
saber facer
A36
A38
A40
A42
Coñecer as distintas aproximacións á perspectiva ao longo da historia da arte e reflexionar sobre as súas implicacións.
saber
A32
A34
Dominar os mecanismos de proxección como clave para a conversión do mundo tridimensional en representación bidimensional.
saber
A34
A36
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000