Code |
Description |
A32 |
Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
A33 |
Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
A34 |
Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
A35 |
Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
A36 |
Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
A37 |
Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
A38 |
Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
A39 |
Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. |
A40 |
Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
A41 |
Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. |
A42 |
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada |
A44 |
Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. |
A47 |
Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente. |
A48 |
Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. |
B1 |
Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
B2 |
Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
B3 |
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |