Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as áreas curriculares da Educación Primaria, a relación interdisciplinar entre elas, os criterios de avaliación e o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procedementos de ensino e aprendizaxe respectivos |
|
A1
|
B1 B2 B6 B12 B13 B14 B22
|
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B2 B3 B5 B6 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B17 B18 B21
|
Abordar con eficacia situacións de aprendizaxe de linguas en contextos multiculturais e plurilingües. Fomentar a lectura e o comentario crítico de textos dos diversos dominios científicos e culturais contidos no currículo escolar |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4 B10 B12 B13 B14 B15 B19 B21
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá |
|
|
B1 B2 B3 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B16 B17 B18 B19 B21
|
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuir á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B7 B8 B11 B12 B16 B17 B19
|
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento. Desempeñar as funcións de titoría e de orientación cos estudantes e as súas familias, atendendo as singulares necesidades educativas dos estudantes. Asumir que o exercicio da función docente ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
|
|
B2 B6 B9 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B21 B22
|
Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa |
|
|
B1 B2 B3 B6 B9 B12 B13 B14 B15 B17 B18 B19 B20 B21 B22
|
Manter unha relación crítica e autónoma respecto dos saberes, os valores e as institucións sociais públicas e privadas |
|
|
B6 B8 B9 B12 B13 B14 B16 B19 B21 B22
|
Valorar a responsabilidade individual e colectiva na consecución dun futuro sustentable |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B6 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B21 B22
|
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes |
|
|
B1 B3 B5 B6 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B21
|
Coñecer e aplicar nas aulas as tecnoloxías da información e da comunicación. Discernir selectivamente a información audiovisual que contribúa ás aprendizaxes, á formación cívica e á riqueza cultural |
|
|
B1 B4 B5 B6 B11 B12 B16 B17 B19 B20 B21 B22
|
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación primaria e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B21
|