Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender as ideas principais do discurso falado cando este é claro e normal e se tratan asuntos cotiáns dos ámbitos persoal, público, profesional e educativo (MECR,Cadro 5).
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B11 B12 B19
|
Comprender a idea principal de filmes e de programas de radio ou televisión que tratan temas actuais ou de interese persoal ou profesional, cando a articulación é relativamente lenta e clara. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B10 B15 B19
|
Comprender textos escritos redactados nunha lingua de uso habitual e cotián ou relacionada co traballo. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B10 B12 B15 B19
|
Saber desenvolverse en case todas as situacións que se lle presentan cando viaxa onde se fala esa lingua. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B7 B10 B11 B12 B15 B16 B19
|
Poder participar espontaneamente nunha conversa que trate temas cotiáns de interese persoal ou que sexan pertinentes para a vida diaria (por exemplo familia, afeccións, traballo, viaxes e acontecementos actuais). |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B10 B11 B15 B19
|
Poder tratar oralmente en inglés, con fluidez e seguridade, de temas de interese para estudantes de educación primaria. Saber enlazar frases de forma sinxela co fin de describir experiencias , feitos, e ambicións. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B10 B12 B15 B19
|
Poder explicar brevemente as súas opinións e proxectos. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B4 B10 B11 B12 B15 B19
|
Saber narrar unha historia ou relato, a trama dun libro ou película, e poder describir as súas reaccións. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B10 B11 B12 B15 B19
|
Ser capaz de escribir textos sinxelos e ben enlazados sobre temas que lle son coñecidos ou de interese persoal. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B4 B5 B10 B11 B12 B15 B19
|
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
A2 A3 A4
|
B2 B4 B9 B11 B14 B16 B17 B18 B19 B21
|
Fomentar a convivencia no aula e fóra dela, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos. Estimular e valorar o esforzo, a constancia e a disciplina persoal nos estudantes. |
|
A3 A5
|
B7 B9 B14 B18 B21
|
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente.
Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes. |
|
A10
|
B1 B5 B6 B13 B14 B17 B21
|
Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e da comunicación. |
|
A3
|
B1 B4 B13
|
Manexar os conceptos básicos do ensino comunicativo dunha lingua estranxeira, incluíndo as funcións lingüísticas, as competencias e estratexias comunicativas. |
|
A3
|
B1 B2 B4 B6 B13 B19
|
Diferenciar entre competencias lingüísticas, socioculturais, e pragmáticas (MECR, Capítulo 5, Seccións 5.2.1, 5.2.2 e 5.2.3). |
|
A3
|
B1 B4 B6 B12 B13 B19
|
Coñecer o proceso de aprendizaxe da linguaxe escrita e o seu ensino. |
|
A1 A3
|
B1 B3 B4 B13
|
Coñecer o currículo escolar da lingua estranxeira. |
|
A1 A3 A12
|
B1 B4 B13 B14 B21
|
Saber desenvolver un programa de ensino e aprendizaxe comunicativa da lingua estranxeira. |
|
A1 A2 A3
|
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B17 B19 B20 B21
|
Ser capaz de preparar e aplicar unha unidade didáctica. |
|
A1 A2 A3 A10
|
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B14 B17 B19 B21
|
Ser capaz de presentar novos elementos funcionais, gramaticais e lexicais. |
|
A2 A3
|
B2 B3 B4 B5 B6 B14 B15 B17 B21
|
Saber facilitar a práctica oral na aula mediante actividades comunicativas en parellas e grupos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3
|
B2 B3 B4 B9 B11 B12 B14 B16 B17 B19 B21
|
Saber crear oportunidades para a produción libre e comunicativa mediante xogos, actividades lúdicas e creativas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A10 A11
|
B2 B3 B4 B5 B9 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B19 B21
|
Saber como fomentar a lectura e animar a escribir. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A10
|
B2 B3 B4 B9 B11 B14 B15 B17 B19 B21
|
Comprender distintas formas de avaliación e de auto-avaliación e saber levar a avaliación a cabo. |
|
A2 A3 A10
|
B1 B2 B4 B5 B8 B9 B13 B14 B17 B21
|