Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Experimental sciences
   Contents
Topic Sub-topic
(*)1. Educación científica e aspectos curriculares da EP: aspectos fisicoquímicos,
biolóxicos e xeolóxicos
2. Metodoloxías científicas
3. A unidade e a diversidade da materia na natureza
4. Materia e enerxía
5. Máquinas e tecnoloxías
6. Análise de contidos científicos básicos e aplicacións didácticas para a
ensinanza dos contidos do currículo de EP relacionados cos aspectos
físico-químicos, biolóxicos e xeolóxicos.
(*)As Ciencias Experimentais. Ciencia, Tecnoloxía, Xénero,
Sociedade, Ambiente.

Fundamentos do ensino das ciencias na E. Primaria. O decreto
de currículo da EP

A materia e a súa diversidade na natureza (enfoque físico,
químico, biolóxico e xeolóxico)

Materia e enerxía (enfoque físico, químico, biolóxico e
xeolóxico)

Máquinas e aparellos tecnolóxicos

O traballo práctico na aprendizaxe das ciencias experimentais.
A aula-laboratorio na E. Primaria e as saídas didácticas
2. A diversidade e a unidade da materia. A materia inanimada. A realidade macroscópica: os estados e as transformacións físicas e químicas. A realidade submicroscópica: os constituintes últimos da materia.
A materia animada. Os seres vivos. A orixe da vida e a sua evolución.
3. A enerxía: formas e transferencias. Fontes e sumidoiros de enerxía. As materias primas. Os mecanismos de transferencia: a calor e a radiación. Estruturas, máquinas e aparellos.
4. O espazo e o tempo. A Terra. O sistema Solar. As Galaxias. O Universo.
5. A aprendizaxe e a ensinanza das ciencias da natureza. O decreto de ensinanza das ciencias da natureza. A fenomenoloxía e a hermenéutica. Orientación metodoloxías docentes para o desenvolvemento cognitivo e emocional. Deseño e realización de actividade integradas.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000