Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grado en Educación Primaria
 Asignaturas
  Psicología: Psicología de la educación: Procesos de aprendizaje escolar
   Competencias de titulación
Código Descripción
A2 Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro.
A4 Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade e que atendan á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos que conformen os valores da formación cidadá
A7 Colaborar cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. Asumir a dimensión educadora da función docente e fomentar a educación democrática para unha cidadanía activa
A10 Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela entre os estudantes
B1 Capacidade de análise e síntese
B2 Capacidade de organización e planificación
B6 Capacidad de gestión de la información
B7 Resolución de problemas
B8 Toma de decisiones
B9 Trabajo en equipo
B11 Habilidades en las relaciones interpersonales
B12 Reconocimiento a la diversidad y la multiculturalidad
B15 Aprendizaje autónomo
B16 Adaptación a nuevas situaciones
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000