Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Diseñar, planificar e avaliar a actividade docente e o aprendizaxe na aula atendendo ás necesidades dos estudiantes e transmitir seguridade, tranquilidade e afecto. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A4
|
B11 B15 B16 B18 B20 B21
|
Coñecer e analizar elementos básicos do currículo de Educación Primaria e cuestionar críticamente as diversas tendencias e propostas curriculares da administración educativa. |
|
A1 A2 A6 A7
|
B8 B15 B16
|
Lograr unha capacidade de relación e de comunicación, así como de equilibrio emocional nas variadas circunstancias da actividade profesional. |
|
A10 A12
|
B13 B14 B17 B18
|
Coñecer e dominar os métodos e estratexias de investigación e a súa aplicación a dinámica de aula. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A6
|
B1 B2 B3 B13 B14 B21
|
Comprender que a dinámica diaria en educación primaria é cambiante en función de cada estudiante, grupo, situación e saber ser flexible no exercicio da función docente |
|
A10 A12
|
B1 B2 B21
|
Capacitarse para traballar en equipos multidisciplinares cos compañeiros e outros profesionais dentro e fora do centro como condición necesaria para l mellora da súa actividade profesional, compartindo saberes e experiencias e aceptando a disparidade de opinións. |
|
A8 A9 A12
|
B7 B8 B9
|
Seleccionar, desenvolver e avaliar contidos do curriculum mediante recursos didácticos apropiados e promover as competencias correspondentes nos estudiantes. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A6 A7
|
B1 B2 B3
|
Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fora de ela relativos ó periodo de 6-12 anos.
|
|
A1 A6
|
B1 B3
|
Preparar, seleccionar ou construir materiaies didácticos e utilizalos nos marcos específicos das distintas disciplinas atendendo aos principios teóricos básicos da globalización e a súa aplicación ás etapas de Educación Primaria. |
|
A1 A2 A4 A6
|
B1 B2 B3
|
Desenvolver a capacidade para recopilar, analizar, elaborar, crear, seleccionar e avaliar materiais curriculares apropiados ás características do alumno de Educación Primaria. |
|
A2 A7 A8
|
B2 B6 B8 B9 B13 B14 B15 B17
|
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensinanza-aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estrategias precisas. |
|
A1 A2 A5 A7
|
B13 B14 B15 B17 B21
|
Utilizar a avaliación, na súa función propiamente pedagóxica e non meramente acreditativa, como elemento regulador e promotor da ensinanza, da aprendizaxe e da súa propia formación. |
|
A2 A5
|
B1 B2 B5 B6
|
Potenciar o rendimiento académico dos alumnos e o seu progreso escolar, no marco dunha educación integral. |
|
A1 A2
|
B7 B8 B17 B21
|
Asumir a necesidade dun desenvolvento integral continuo, mediante a autoavaliación da propia práctica. |
|
A1 A2 A7 A12
|
B16 B17 B18
|