Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía
evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. |
|
A1
|
B13 B14
|
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características
cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. |
|
A2
|
B1 B2 B7 B9 B11
|
Saber promover a
adquisición de hábitos ao redor da autonomía, a liberdade, a curiosidade, a
observación, a experimentación, a imitación, a aceptación de normas e de límites,
o xogo simbólico e heurístico. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A5 A8
|
B1 B2 B3 B8 B9 B11 B12 B14 B17 B19 B21 B22
|
Saber promover a participación en actividades
colectivas, o traballo cooperativo e o esforzo individual. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A8 A9
|
B2 B3 B7 B8 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B17 B18
|
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas |
|
A4 A5 A6 A9 A10
|
B1 B11 B12 B13 B14 B18 B20
|
Adquirir
recursos para favorecer a integración educativa de estudantes con dificultades.
|
|
A4 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B3 B4 B5 B11 B14 B19 B21
|
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir
eficazmente no proceso educativo. |
|
A4 A5 A10 A12
|
B1 B3 B4 B8 B11 B12 B14 B19 B21
|
Comprender que a dinámica diaria en educación infantil é cambiante en función
de cada estudante, grupo e situación e saber ser flexible no exercicio
da función docente. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A12
|
B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21
|
Valorar a importancia do
traballo en equipo. |
|
A9 A10 A11 A12
|
B2 B9 B10 B11 B16 B17 B19 B20 B21 B22
|
Participar na elaboración e seguimento de proxectos
educativos de educación infantil no marco de proxectos de centro e en colaboración
co territorio e con outros profesionais e axentes sociais. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A9 A11 A12
|
B2 B3 B4 B6 B8 B9 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B20 B21 B22
|
Deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino aprendizaxe, relacionados coa mención de Educación Física no ámbito da Educación Infantil, con atención ás características individuais e *contextuales dos alumnos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A5 A9 A11
|
B1 B2 B7 B8 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B21
|