Code |
Description |
A1 |
Coñecer os obxectivos, contidos curriculares e criterios de avaliación da Educación Infantil |
A3 |
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade que atendan ás singulares necesidades educativas dos estudantes, á igualdade de xénero, á equidade e ao respecto aos dereitos humanos |
A4 |
Fomentar a convivencia na aula e fóra dela e abordar a resolución pacífica de conflitos. Saber observar sistematicamente contextos de aprendizaxe e convivencia e saber reflexionar sobre eles |
A5 |
Reflexionar en grupo sobre a aceptación de normas e o respecto aos demais. Promover a autonomía e a singularidade de cada estudante como factores de educación das emocións, os sentimentos e os valores na primeira infancia |
A7 |
Coñecer as implicacións educativas das tecnoloxías da información e a comunicación e, en particular, da televisión na primeira infancia |
A11 |
Reflexionar sobre as prácticas de aula para innovar e mellorar o labor docente Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma e cooperativa e promovela nos estudantes |
A12 |
Comprender a función, as posibilidades e os límites da educación na sociedade actual e as competencias fundamentais que afectan aos colexios de educación infantil e aos seus profesionais. Coñecer modelos de mellora da calidade con aplicación aos centros educativos |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Comunicación oral e escrita |
B6 |
Capacidade de xestión da información |
B7 |
Resolución de problemas |
B8 |
Toma de decisións |
B9 |
Traballo en equipo |
B12 |
Recoñecemento da diversidade e multiculturalidade |
B13 |
Razoamento crítico |
B14 |
Compromiso ético |
B15 |
Aprendizaxe autónoma |
B17 |
Creatividade |
B18 |
Lideranza |
B19 |
Coñecemento doutras culturas e costumes |
B20 |
Iniciativa e espírito emprendedor |
B21 |
Motivación pola calidade |
B22 |
Sensibilidade por temas ambientais |