Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Analizar o contexto da actual sociedade da información e reflexionar sobre o novo contorno social e educativo que xeran as Tecnoloxías da Información e a Comunicación (TIC), dando lugar á necesidade de adquirir novas competencias persoais e profesionais. |
|
A9 A11
|
B2 B6 B9 B13 B15 B21
|
Comprender críticamente a realidade tecnolóxica. |
|
A1 A9 A10 A12
|
B1 B2 B5 B6 B13 B14 B21
|
Familiarizarse cos marcos lexislativos que regulan a contorna dixital e coñecer a lexislación aplicable ao uso das novas tecnoloxías da información e a comunicación na educación infantil. |
|
A1 A5 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B13 B14 B15 B16 B21
|
Analizar as linguaxes audiovisuais e as súas implicacións educativas. |
|
A7
|
B1 B6
|
Adquirir conceptos teóricos e habilidades prácticas para o emprego de habilidades que faculten ao alumno no manexo e aplicación dos novos medios tecnolóxicos e dixitais na súa formación continuada e o exercicio profesional. |
|
A1 A3 A4 A6 A7 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B8 B10 B13 B14 B15 B16 B17 B18 B20 B21
|
Construír unha base de coñecementos, actitudes e habilidades técnicas útiles para o futuro mestre no desenvolvemento da súa actividade profesional que lle permitan unha axeitada utilización dos recursos tecnolóxicos ao seu alcance, analizando e reflexionando sobre as implicacións que a devandita utilización ten no deseño e desenvolvemento curricular. |
|
A7 A9 A11
|
B2 B5 B6 B9 B15 B21
|
Ser quen de buscar, seleccionar e avaliar ou deseñar e construír materiais didácticos en soporte tecnolóxico adaptados ás características dos alumnos e dos contidos de aprendizaxe, así como de realizar unha proposta didáctica de integración curricular en contextos específicos. |
|
A7 A11
|
B2 B5 B6 B15
|
Coñecer e identificar novos medios tecnolóxicos e recoñecer as posibilidades de aplicación dos mesmos á educación infantil en función das súas características. |
|
A3 A6 A7 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B13 B15 B16 B17 B20 B21
|
Adquirir as habilidades necesarias para o manexo técnico, a produción de materiais e a utilización didáctica dos diversos medios e recursos tecnolóxicos: cámara fotográfica, cámara de vídeo, videoproxector, ordenador, impresora, escáner e Internet, etc. |
|
A7
|
B5 B6 B15
|
Identificar puntos fortes e débiles nos materiais dixitais avaliando e determinando as súas posibilidades de integración nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
|
A11 A12
|
B1 B5 B6 B13 B21
|
Integrar os novos medios de comunicación nos procesos de ensino-aprendizaxe. |
|
A2 A3 A9 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B14 B16 B17 B20 B21
|
Adquirir as habilidades necesarias para unha axeitada xestión da información con fins educativos: busca, selección, tratamento, organización e representación da información. |
|
A7 A11
|
B5 B6 B15
|
Afrontar a produción e adaptación de materiais e recursos tecnolóxicos de forma creativa e innovadoras axustándose ás necesidades de contornas específicas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A4 A10 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B7 B8 B9 B13 B16 B17 B18 B20 B21
|
Reflexionar criticamente sobre os determinantes sociais, psicolóxicos e ideolóxicos dos procesos de comunicación e formación mediados por tecnoloxía. |
|
A7 A11
|
B5 B6 B15
|
Utilizar de forma colaborativa e promover o uso colaborativo das novas tecnoloxías en diferentes contextos socioeducativos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7
|
B2 B8 B9 B10 B11 B16 B18
|
Desenvolver as capacidades de colaboración, participación activa e traballo en equipo como instrumentos básicos da formación como futuros docentes, e tomar conciencia de que o ensino é un labor de equipo. |
|
A7 A11
|
B5 B6 B9 B15
|
Preveer e reaccionar a inconvenientes ou dificultades que poden derivar do uso e aplicación dos medios tecnolóxicos e dixitais ao exercicio da educación infantil. |
|
A2 A4 A5 A8
|
B7 B11 B16
|
Traballar autonomamente, cun posicionamento académico e unha actitude investigadora ante os procesos educativos en xeral e a educación virtual ou e-learning, en particular. |
|
A7
|
B5 B6 B15
|
Percibir e afrontar as limitacións e dificultades de uso as novas tecnoloxías desde unha actitude superación permanente e perfeccionamento constante. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A9 A10 A11 A12
|
B1 B5 B6 B7 B8 B13 B14 B15 B17 B20 B21
|
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e da comunicación. |
|
A7
|
B5 B6 B15
|
Abordar a análise de campo mediante metodoloxía observacional empregando tecnoloxías da información, docuementación e audiovisuais. |
|
A4 A7
|
B1 B5 B6
|
Experimentar e integrar as técnicas de observación e rexistro. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A4 A5 A9 A10 A11 A12
|
B1 B2 B5 B6 B13 B14 B15 B16 B20 B21
|
Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas. |
|
A7 A12
|
B1 B6 B9 B15
|