Código |
Descrición |
A1 |
Capacidade para deseñar, desenvolver e avaliar os procesos de ensino-aprendizaxe relativos á actividade física e ao deporte con atención ás características individuais e contextuais das persoas |
A2 |
Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos de práctica de actividade física e deporte entre a poboación escolar |
A3 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, na proposta de tarefas nos procesos de ensino-aprendizaxe a través da actividade física e o deporte |
A4 |
Capacidade para identificar os riscos que se derivan para a saúde dos escolares debido á práctica de actividades físicas inadecuadas |
A8 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais, durante o proceso do adestramento deportivo |
A16 |
Capacidade para aplicar os principios fisiolóxicos, biomecánicos, comportamentais e sociais ao campo da actividade física e a saúde |
B1 |
Conceptualización e identificación do obxecto de estudo das Ciencias da Actividade Física e do Deporte |
B2 |
Coñecemento e comprensión da literatura científica do ámbito da actividade física e o deporte |
B3 |
Coñecemento e compresión dos factores fisiolóxicos e biomecánicos que condicionan a práctica da actividade física e o deporte |
B5 |
Coñecemento e comprensión dos efectos da práctica do exercicio físico sobre a estrutura e función do corpo humano |
B7 |
Coñecemento e comprensión dos fundamentos, estruturas e funcións das habilidades e patróns da motricidade humana |
B11 |
Coñecemento e comprensión dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional |
B13 |
Hábitos de excelencia e calidade no exercicio profesional |
B14 |
Utilización da información científica básica aplicada á actividade física e ao deporte nas súas diferentes manifestacións |
B24 |
Actuación dentro dos principios éticos necesarios para o correcto exercicio profesional |
B26 |
Adaptación a novas situacións, á resolución de problemas e á aprendizaxe autónoma |