Marco xeral lexislativo |
Bases lexislativas reguladoras da discapacidade.
Bases lexislativas reguladoras de situacións de dependencia como consecuencia de discapacidade.
Bases lexislativas relacionadas coa atención ao alumnado con necesidades específicas de apoio educativo no ámbito socio- educativo.
A formación profesional: os programas de cualificación profesional inicial.
Lexislación básica en materia de formación, orientación e inxerción socio- laboral das persoas con discapacidade. |
Necesidade e apoio socio- educativo: avaliación e planificación |
Avaliación, identificación e priorización de necesidades: SIS, WHO-DAS II, VINELAND.
Concepto e identificación dos apoios: INTEGRAL, CENCAT, CCVA, FUMAT, CVI.
Planificación e implementación multidimensional dos apoios no ámbito socioeducativo.
Planificación e implementación do apoio no ámbito laboral (inxerción laboral con apoio).
Avaliación do proceso de apoio implementado.
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Ámbito funcional da Educación Social no marco da discapacidade |
Programa horizontal de necesidades.
Planificación integral dos apoios.
Intervención no ámbito escolar.
Intervención no ámbito socio- familiar.
Planes e programas concertados de acción social no ámbito da discapacidade.
Planes e programas de apoio de inxerción socio- laboral no marco da discapaciade. |
Diseño e implementación de programas de acción social no marco da discapacidade |
Proceso de mediación como técnica de intervención social no marco da discapaciade.
Programas de intervención social: planificación estratéxica, tácita e operativa.
Modelos de planificación: diagrama de GANT, método PER.
Modelos e estratexias de intervención grupais: técnicas de comunicación, técnicas de organización e planificación, técnicas de avaliación.
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