1.Coñecer os supostos sociolóxicos que están na base dos procesos de intervención educativa (1)
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o deesenvolvemento desarrollo de procesos socioeducativos (4)
3.Planificar e organizar proxectos e servizos culturais (11)
4.Deseñar, desenvolver e evaluar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13)
5.Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía (18)
(x)Número que se corresponde coa competencia específica do Grado |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A7 A11
|
B1 B3 B8 B10 B13 B15 B19
|
2.Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento de procesos socioeducativos (4) |
|
A7 A11
|
|
4.Deseñar, desenvolver e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural (13) |
|
A11
|
B1 B13 B15
|