Código |
Descrición |
A1 |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
A4 |
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
A5 |
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
A7 |
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas |
A11 |
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
A16 |
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
A17 |
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B3 |
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
B8 |
Capacidade crítica e autocrítica |
B10 |
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
B13 |
Autonomía na aprendizaxe |
B14 |
Adaptación a situacións novas |
B15 |
Creatividade |
B19 |
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
B20 |
Orientación á calidade |