Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
A1
|
B1 B8 B18
|
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A6 A22
|
B1 B2 B5 B8 B11 B12 B17 B18
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A18
|
B1 B2 B6 B8 B11 B12 B14 B15
|
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A12 A18
|
B1 B2 B6 B14 B15 B17 B18
|