Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Integrar criticamente os supostos teóricos, pedagóxicos, políticos e lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa. |
|
A1
|
|
Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
|
A3
|
|
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
|
A4
|
|
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas , e aplicalas ás realidades socioeducativas. |
|
A7
|
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
|
A8
|
|
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar |
|
A9
|
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
A10
|
|
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
|
A11
|
|
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
|
A20
|
|
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Planificación e organización |
|
|
B2
|
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos, en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega |
|
|
B3
|
Xestión da información |
|
|
B5
|
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
|
|
B9
|
Compromiso ético |
|
|
B12
|
Liderazgo |
|
|
B16
|
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida |
|
|
B18
|
Orientación á calidade |
|
|
B20
|