Analizar os diversos modelos de escolarización para os alumnos/as con necesidades específicas de apoio educativo, atendendo ós seus déficits e necesidades. |
|
A3 A11
|
B1 B2 B6 B7 B9 B12 B13 B14 B15 B16
|
Desenvolver actitudes positivas cara as persoas con discapacidade, dende unha perspectiva de normalización e integración. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A11 A12
|
B12 B14
|
Adquirir unha actitude responsable, como futuro docente, na educación dos discentes atendendo ás súas necesidades específicas utilizando estratexias de comunicación,interacción e de traballo en equipo interprofesional para afronta-la ensinanza en contextos de diversidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A11 A12
|
B9 B11 B12 B14 B16 B21
|
Coñecer e deseñar respostas educativas segundo os modelos teóricos básicos de resposta á diversidade na aula e centro empregando actitudes positivas cara o alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A5 A9 A11
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B12 B13 B14
|
Coñecemento e aplicación axeitada de instrumentos de identificación de necesidades específicas de apoio educativo e intervencións máis usuais no campo da Educación Especial, así como as estratexias psicopedagóxicas máis axeitadas en cada caso. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A5
|
B2 B7 B8 B9 B12 B15
|