Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturales. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectas á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuales e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e intergeneracionales; multiculturalidad e interculturalidad; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sostenible. Fomentar a educación democrática da cidadanía e a práctica do pensamento social crítico. Valorar a relevancia das institucións públicas e privadas para a convivencia pacífica entre os pobos. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B19 B22
|
2. Capacidade de analizar e sistematizar a información, e administrar e ser responsable do seu propio traballo. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4 A6 A7 A8 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B21
|
3. Capacidade para investigar, analizar, evaluar e utilizar o coñecemento actual. |
|
A1 A2 A3 A4 A6 A7 A8 A10 A11 A12
|
B1 B2 B6 B7 B8 B10 B11 B12 B15 B16 B21
|
4. Habilidade básica para defender en público as súas opinións. |
|
A2 A3 A4 A7 A10 A11 A12
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B21
|
5. Saber distinguir moral e ética, e coñecer os rasgos fundamentais básicos do discurso ético. Coñecer os desafíos máis destacados suscitados á ética como proposta normativa universalizable e as principais directrices metodológicas seguidas na resolución das controversias morais. Coñecer as claves para entender e valorar as principais teorías éticas normativas, as dificultades de xustificación de determinados principios morais, así como as claves para entender e valorar destacadas propostas éticas de resolución de conflitos morais que preocupan á sociedade do noso tempo. |
|
A1 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12
|
B1 B3 B6 B7 B8 B12 B13 B14 B15 B16 B19 B22
|
6. Capacidade para recoñecer e analizar críticamente argumentos éticos de nivel básico e para recoñecer as cuestións esenciais que subyacen ás controversias morais que persisten nas nosas sociedades. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10 A11
|
B1 B3 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B16 B19 B22
|
7. Capacidade para afrontar autónomamente os problemas que suscitan as teorías éticas e consideralos un reto á súa propia forma de pensar. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A7 A8 A9 A10
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B12 B13 B14 B15 B16 B17 B19 B22
|
8. Capacidade de recoñecer a relevancia e utilidade social da ética e de recoñecer as constantes implicaciones éticas que ten a práctica educativa e tomar conciencia das mesmas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5 A7 A8 A9 A10
|
B1 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B16 B19 B22
|
9. Capacidade de consolidar unha identidade docente ética, comprometida coa súa responsabilidade social no contexto educativo. |
|
A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12
|
B1 B3 B7 B9 B11 B12 B13 B14 B15 B16 B18 B19 B22
|
10. Habilidad para gestionar y resolver conflictos, dilemas y problemas éticos
vinculados a la tarea educativa. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A4 A5 A10 A11
|
B3 B11 B14 B16 B17 B18
|
11. Contribuír á reflexión sobre a autonomía profesional do mestre. |
|
A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A12
|
B1 B2 B3 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16
|