Estudos/actividades previos |
Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento,
atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como
modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica.
A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras
sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos,
elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento. |
|
Prácticas externas |
Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento,
atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como
modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica.
A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras
sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos,
elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento. |
|
Traballos tutelados |
Baixo as directrices do profesor o alumno ha de buscar a formalización no descubrimento,
atopar os patróns que conduzan a resolver os seus traballos artísticos e a súa consideración como
modelos a ter en conta no seu futuro labor didáctica.
A creatividade do alumno e o dominio dos recursos da plástica serán modelos e regras
sinxelas para orientar as decisións prácticas que conlleven á resolución dos traballos,
elementos que terá en consideración á hora de dirixir aos seus alumnos na súa futura docencia. a cada alumno, vaille a guiar e estimular no procedemento que desenvolva tanto no traballo de clase como nos traballos encargados para a entrega posterior. Imos estudar no taller de creatividade as distintas capacidades ou procedementos mentais entrelazados que xorden principalmente da imaxinación, para iso vaise a incentivar ao alumnado propoñéndolle novas ideas e a forma de representar as mediante distintos recursos técnicos en cada momento. |
|