Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidad e que atendan
a a igualdade de xénero, a equidad e ao respecto aos dereitos humanos que
conformen os valores da formación cidadá. |
|
A5 A9
|
B9 B15 B21
|
Coñecemento dos procesos da creación e da produción artística.
Coñecemento dos modos de investigación nas artes.
Capacidade para aplicar os coñecementos técnicos e dos procedementos para o desenvolvemento
da práctica artística.
Capacidade para a organización dun sistema creativo innovador.
Capacidade para a presentación e exposición de proxectos artísticos.
Capacidade para a elaboración de textos relacionados co traballo realizado sobre
unha cuestión artística.
Capacidade para buscar, analizar e incorporar recursos desde outros ámbitos e aplicalo
logo aos ámbitos artísticos e da creatividade.
Capacidade para elaborar un anteproyecto que se poida concretar logo nun
proxecto no aula.
Capacidade para contextualizar o traballo realizado, dando a razón do fundamento dos
principios do mesmo.
Capacidade para documentar o traballo realizado, saber investigar nas fontes e
saber aplicalo ao traballo de propia creación.
Capacidade para a análise e a avaliación de proxectos, así como saber extrapolarlo a ámbitos
das artes. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2 A3 A7 A11
|
B1 B2 B7 B8 B9 B16 B17
|
Capacidade para a autoevaluación e de valoración de todos os procedementos
artísticos, dos seus principios e dos seus obxectivos.
Habilidade para captar estímulos susceptibles de ser incorporados á creación.
Habilidade para gestionar a información necesaria na elaboración de proxectos
artísticos.
Habilidade para suscitar procesos de investigación e creación en arte.
Coñecemento da teoría e do discurso actual da arte, así como o pensamento
actual dos artistas a través das súas obras e textos.
Coñecemento do vocabulario, códigos, e dos conceptos inherentes ao ámbito
artístico.
Coñecemento do vocabulario e dos conceptos propios a cada técnica artística
particular.
Coñecemento de métodos de produción e técnicas artísticas. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A3 A5 A9
|
B1 B3 B6 B13 B17
|
Deseñar, planificar e evaluar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto
individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
A1 A3 A4 A6 A9 A10 A12
|
B1 B2 B4 B6 B9 B11 B13 B14 B16 B18 B19 B21
|