Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Economía de Redes: a Euro-rexión Galicia-Norte de Portugal
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Habilidade na procura de información especializada e proveniente de distintas fontes
saber facer
A3
Capacidade para a transmisión de ideas e a defensa do propio criterio
saber
saber facer
A6
Capacidade de análise e vixilancia dos ambientes empresariais (contorno xurídico, fiscal, social, institucional, etc.)
saber
saber facer
A7
Capacidade de adaptación a ambientes cambiantes
saber facer
A8
Coñecemento do contexto institucional da innovación empresarial
saber
A10
Capacidade de desenvolver a iniciativa emprendedora
saber facer
A13
Capacidade para recoñecer situacións que necesiten do asesoramento de expertos (asesores financeiros, fiscais, xuristas, etc.) así como capacidade para seleccionalos e interpretar os seus ditames
saber
saber facer
A18
Capacidade para identificar, desenvolver e crear oportunidades de mercado nas empresas a través da xestión da creatividade e a innovación
saber
saber facer
A20
Capacidade para deseñar, presentar e xestionar proxectos europeos, buscar socios internacionais e situar adecuadamente os proxectos dentro das estruturas e liñas de acción da Unión Europea
saber
saber facer
A22
Capacidade para o establecemento de redes e desenvolvemento de proxectos cooperativos na Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
saber facer
A23
Capacidade de comunicación multicultural
Saber estar / ser
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000