Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Máster Universitario en Creación, Dirección e Innovación na Empresa
 Materias
  Economía de Redes: a Euro-rexión Galicia-Norte de Portugal
   Competencias de titulación
Código Descrición
A3 Habilidade na procura de información especializada e proveniente de distintas fontes
A6 Capacidade para a transmisión de ideas e a defensa do propio criterio
A7 Capacidade de análise e vixilancia dos ambientes empresariais (contorno xurídico, fiscal, social, institucional, etc.)
A8 Capacidade de adaptación a ambientes cambiantes
A10 Coñecemento do contexto institucional da innovación empresarial
A13 Capacidade de desenvolver a iniciativa emprendedora
A18 Capacidade para recoñecer situacións que necesiten do asesoramento de expertos (asesores financeiros, fiscais, xuristas, etc.) así como capacidade para seleccionalos e interpretar os seus ditames
A20 Capacidade para identificar, desenvolver e crear oportunidades de mercado nas empresas a través da xestión da creatividade e a innovación
A22 Capacidade para deseñar, presentar e xestionar proxectos europeos, buscar socios internacionais e situar adecuadamente os proxectos dentro das estruturas e liñas de acción da Unión Europea
A23 Capacidade para o establecemento de redes e desenvolvemento de proxectos cooperativos na Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal
B5 Capacidade de comunicación multicultural
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000